Companiile Grupului:
Cotaţia curentă a acțiunilor ABC Data SA:

Strategie de dezvoltare


Încă de la înfiinţare, ABC Data S.A. a implementat în mod constant strategia de dezvoltare. Experienţa a permis companiei dezvoltarea unei metode dovedite şi fiabile de gestionare, astfel crescând rapid pe piaţă, timp de 20 de ani. Eficacitatea strategiei grupului ABC Data este confirmată de rezultatele generate de companie, care, timp de mulţi ani, a crescut mai repede decât pieţele pe care operează.

Strategia ABC Data înseamnă o creştere stabilă şi extindere geografică bazată pe potenţialul intern şi pe punctele forte ale organizaţiei, dezvoltate peste ani utilizând know-how-ul în afaceri.

O strategie efectivă a ABC Data este bazată pe cinci stâlpi cheie, care sunt:
1. Un model de afaceri dovedit pentru extindere geografică

Modelul de extindere geografică dezvoltat de ABC Data nu necesită o investiţie mare de capital şi este o afacere aproape fără riscuri, bazată pe dezvoltarea de mici birouri locale. În cele mai multe ţări, compania este reprezentată direct, oferind partenerilor locali susţinerea comercială.

ABC este reprezentată direct în: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Lituania, Letonia, Estonia, Germania şi România. În viitor, ne vom extinde reprezentarea directă pe noi pieţe, cum ar fi cele din sudul şi vestul Europei, în timp ce vom dezvolta durabil vânzările către export efectuate de companiile grupului. Având trei centre logistice, ABC Data acoperă Europa centrală şi de est, acţionând pe o piaţă cu o populaţie de peste 120 de milioane de locuitori.

2. InterLink - platforma de e-commerce B2B2C din Europa centrală şi de est

InterLink a fost dezvoltată în urma unei experienţe de peste 15 ani în comerţul electronic, fiind disponibilă în majoritatea pieţelor, în limbi locale, adaptată cerinţelor şi practicilor de afaceri din fiecare ţară. În acest moment, pe acest sistem sunt generate 95% dintre comenzi. Pentru grupul ABC Data, Interlink este unul dintre elementele pentru construirea unui avantaj competitiv atât pe pieţele unde sunt de ani de zile un jucător puternic, cât şi în ţările în care abia ne începem activitatea.

InterLink nu este doar un magazin, pentru mulţi dintre partenerii noştri este pagina principală, de unde îşi încep activitatea zilnică. Interlink ajută la negocierea preţurilor, facilitează accesul la descrierea produselor, permite compararea şi prezentarea disponibilităţii reale a produselor, precum şi starea facturilor comerciale. Toate procesele sunt complet automatizate, vânzările având loc în cadrul liniilor de credit şi prezentându-se istoricul tranzacţiilor. Interlink este, de asemenea, baza pe care mulţi dintre partenerii noştri îşi construiesc propriile sisteme de comerţ pentru utilizatorii finali, cu ajutorul BiznesLink, şi magazine online prin PC Link. Partenerilor mari, le oferim, de asemenea, posibilitatea să integreze direct propriiile magazine online cu sistemul informatic al ABC Data.

Noi caracteristici şi facilităţi sunt mereu implementate în sistemul InterLink. Astfel sistemul pune mereu la dispoziţia pieţei funcţionalităţi inovatoare pentru a facilita desfăşurarea operaţiunilor zilnice dintre partenerul nostru şi clienţii săi.

3. Logistică eficientă şi servicii suplimentare

Logistica eficientă şi serviciile suplimentare sunt elemente importante ale strategiei de dezvoltare a ABC Data, precum şi unul dintre cele mai importante aspecte ale operaţiilor noastre de zi cu zi. Dezvoltăm şi îmbunătăţim în mod constant sistemele, care pot răspunde cu flexibilitate cerinţelor pieţei. Pentru furnizorii şi clienţii noştri, oferim posibilitatea de servicii logistice, inclusiv locaţia produselor, etichetarea acestora şi conţinutul complet al pachetelor cu livrarea directă din depozitul ABC Data, livrarea de produse şi facturarea de la clienţii noştri la utilizatorii finali, posibilitatea de gestionare virtuală la distanţă a magazinului, localizarea software-ului şi multe altele. ABC Data creează mereu propriile soluţii pentru clienţii care vor să se concentreze pe competenţele lor cheie, de exemplu vânzări şi conştientizarea mărcii pentru magazinele online, lăsând organizarea logistică şi problemele financiare pe seama ABC Data. În asemenea cazuri, utilizăm know-how-ul nostru pentru a crea soluţii personalizate pentru dvs.

4. Colorovo - dezvoltarea propriei mărci cu marjă mare de profit

ABC Data a început încă din 2010 dezvoltarea propriei mărci - Colorovo. Produsele cu acest logo sunt disponibile pe toate pieţele pe care operează grupul ABC Data. Portofoliul de produse Colorovo a fost dezvoltat intensiv şi acum include tablete şi accesorii pentru mobile, consumabile, echipamente de birou şi accesorii pentru calculatoare. Aproape în fiecare lună adăugăm noi produse în ofertă. Vânzarea de produse sub etichetă privată este unul dintre segmentele cu cea mai rapidă rată de creştere din cadrul ABC Data. Controlând produsele sub marca Colorovo de la faza de design până la livrarea către clientul final, ne asigurăm că se respectă cele mai înalte standarde, furnizând clienţilor beneficiile economice ale unei marje mari de profit şi astfel menţinem preţurile la un nivel competitiv pentru utilizatori.

4. Extinderea şi optimizarea produselor şi serviciilor

ABC Data are în ofertă mai mult de 50 000 de produse. Catalogul cu mărcile şi liniile de produse disponibile continuă să fie dezvoltat pe baza competitivităţii şi desăvârşirii. Acest lucru înseamnă că ne extindem oferta în zone în care rata de profit atinsă ne permite să oferim clienţilor produse cu o disponibilitate ridicată la preţuri competitive. În ultimii ani, am dezvoltat produse mai ale pentru dispozitivele mobile şi echipamentele casnice, precum şi pentru echipamente specializate pentru jucătorii pe calculator. Ne străduim să oferim clienţilor noştri toate produsele de care au nevoie pentru ca aceştia să aibă o ofertă completă.